Customer Journey

In-company workshop

 

Wat willen de mensen uit jouw doelgroep eigenlijk? En welke stappen zetten zij om dat te bereiken? Door een customer journey op te stellen, zie je hoe jij ze kunt helpen. Hoe je van toegevoegde waarde kunt zijn.

"Heel prettig geleid. Dit geeft ons richting voor alle online stappen die we willen zetten.'

Deze workshop is ideaal als je een nieuwe website ontwikkelt of nieuwe middelen wilt gaan inzetten. Social media , bijvoorbeeld. Met de inzichten en ideeën die je opdoet, kun je de zaak op scherp zetten.

Het resultaat is een of meerdere uitgewerkte (visuele) customer journeys. In het laatste kwartier stellen een actieplan op, zodat je doelgroep snel iets van deze workshop gaat merken.

 
 

Aan de orde komen:

  • Verschillende doelgroepen, wie is het belangrijkst?
  • Scope, van drijfveren tot touchpoints
  • Website, social en ander middelen
  • Consumer Insights
  • Moments of truth
  • Emotie
  • Praktijkvoorbeelden
In deze workshop leggen we het accent op inzicht, content en kanalen. In een eventueel vervolg staan processen en tooling centraal.

Praktisch

  • Workshop duurt een dagdeel
  • Voorgesprek van 2 uur
  • Met vertegenwoordigers van doelgroepen
  • Visuele uitwerking
  • Inclusief persoonlijk advies docent
 
 

Interesse?

Logisch dat je eerst meer informatie wilt. Je kunt me bellen op 06 - 2313 0737, of mailen via onderstaande knop.