Workshop contentstrategie

In company

 

Denk je wel eens bij al die online activiteiten: waar doen we het nou eigenlijk echt voor?

Wil je meer lijn in jullie activiteiten rond website, shop, social, e-mail, offline?

Wil je eens goed samen je koers bepalen, zonder verstrikt te raken in de onmogelijkheden van tools en functionaliteiten?

Een contentstrategie is een plan om de content te produceren die je helpt doelen te bereiken. Dat lukt alleen als de content betekenisvol is voor je publiek en een snaar kan raken. In deze workshop ontwikkelen met jouw team samen een contentstrategie die je op het lijf is geschreven. Na de workshop kun je er direct mee werken. Je collega's hebben 'm ook in de vingers - zij hebben tenslotte ook aan de wieg gestaan.

 
 

Aan de orde komen:

  • Contentdoelen
  • Contentformats
  • Website, social en andere kanalen
  • Succesfactoren
  • Afstemming met communicatie-, marketing- en online-strategie
  • Rollen en verantwoordelijkheden
  • En geen trends en tools en hypes? Vooruit, een beetje

Praktisch

We ontwikkelen de strategie in een dag. Dat vraagt wel voorbereiding - van mij. Ik kom dus eerst een voorgesprek met je voeren.

  • Workshop van 1 dag
  • Bij jullie (desgewenst externe locatie)
  • Inspanning voor het hele communicatie- en/of marketingteam
 
 

In het land der blinden is Eenoog koning. Zo lijkt het wel eens in contentstrategie-land. Als je contentstrategie bestelt, weet je vaak niet precies wat je krijgt.

Ik heb strategieën ontwikkeld voor allerlei organisaties, profit, non-profit en overheid. En ik weet dat sommige, speciale organisaties ook een ander type strategie nodig hebben dan andere. Ik aarzel een beetje nu ik de volgende zin wil opschrijven, maar doe het toch: ik leid je naar de perfecte strategie.

Workshops zijn daarvoor de beste manier.

Meteen aan de slag? Download alvast het boekje dat ik schreef over contentstrategie.

 
 

Logisch dat je eerst meer informatie wilt. Je kunt me bellen op 06 - 2313 0737, of mailen via onderstaande knop.