Ik ben een ervaren contentstrateeg. Dat betekent dat ik help visies en plannen te ontwikkelen. En content te ontwerpen. Dat doe ik in co-creatie – met jou en jouw mensen. Want jullie moeten er straks mee werken.
Je content staat centraal: waarover wil je praten met je publiek, en hoe je doe dat? Daarna komen de online en offline middelen.
Onderwerpen zijn: contentmarketing, storytelling, online positionering, stijl en tone & voice, content-skills en conversie.
Workshops en labs
Mijn workshops over online communicatie geef ik in-company. Met je team werken we toe naar resultaat.
Het gaat namelijk niet alleen om vaardigheden. Net zo belangrijk is dat je samen tot inzichten komt. Bovendien werk je in al mijn workshops aan een gezamenlijk eindresultaat.
Concepting
Nieuwe contentvormen om je verhaal effectief te vertellen. Ik ontwerp ze en leer je ze te gebruiken.
Als je content maakt, moet je tegelijkertijd strategisch denken. Ik help je om content af te stemmen op je strategie. En om strategie concreet te maken in stijl, tone-of-voice en converterende formats. Van productpagina’s tot longreads, van corporate stories tot social.
Consulting
ik adviseer over zaken rond online communicatie: hoe versterk je je team, hoe werk je samen?
Zo hielp ik al vele organisaties en bedrijven. De trajecten duren soms 2 dagdelen, soms kom ik gedurende een jaar regelmatig langs. Mijn content-consulting bestaat vaak uit sessies, onderzoeken of coaching.